ready for take-off - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jan Brandenburg - WaarBenJij.nu ready for take-off - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jan Brandenburg - WaarBenJij.nu

ready for take-off

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

21 December 2014 | Nederland, Schiphol

Ben nu op Schiphol en sta op het punt in te stappen. Ik vlieg met China Airlines direct naar Bangkok. Alles is goed gegaan de laatste dagen. Flink wat voorbereiding en dat leidt er toe dat ik mooi op tijd was vanochtend en er nu relatief relaxed bij zit. Met dank aan Jantien, die mij vanochtend naar de trein in ede Wageningen heeft gebracht. De trein reed volgend planning. Allemaal toch maar goed geregeld in dit landje. Op Schiphol nog effe koffie gedronken met Margreet. Die is een weekje terug in Nederland van haar VSO klus in Zambia. Zij gaat nog 3 maanden in Afrika rondreizen en dan weer aan de slag bij Randstad. Ok een rugzak met ervaringen. Zo zie je wel dat er nog veel meer te doen is in deze wereld. Nu ga in het vliegtuig in. Iedereen goede feestdagen toegewenst en veel gezondheid voor de toekomst. In Bangkok volgt het volgende verhaal.

Nog effe dit verhaal aanvullen. Achteraf gezien was het toch wel een druk weekje. Moest op het werk natuurlijk het een en ander afronden. Verder de voorbereiding van de reis. Het belangrijkste niet vergeten, het huis een beetje opgeruimd achterlaten voor Jantien en het adscheidstourneetje langs familie en vrienden. Allemaal gelukt. Zo zie je maar je kunt niet zomaar zonder voorbereiding weg. Het is net werken. Nu genoeg stichtelijke en wijze woorden en er vol tegen aan. Ik heb er zin in.

De foto is een probeersel. Gaat dus niet over deze trip. Sorry.

• 21 December 2014 - 12:48

Emile:

Goede vlucht en C U next week in Sydney.

• 21 December 2014 - 18:15

Jaco:

Een prachtige reis gewenst Jan! Via je reisverslagen blijven we je graag volgen. Have fun

• 30 December 2014 - 18:51

Ferd En Ursi:

Jan fijne kerstdagen en een heel goed 2015 maak er wat van

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Jan

Gezellige nieuwsgierige vent die graag af en toe de weide wereld in trekt. De derde lange trip alweer. Na Midden America en Cuba (3 maanden in 2001) en een world-trip van 8 maanden in 2008/2009 staat nu een reis van 5 maanden naar Australie en ZO-Azie op de rol. Het wordt weer eens tijd voor een verblijf buiten Nederland. Leven bij de dag in plaats van het gerelde leven in Nederland. Motto: doe eens gek!

Actief sinds 19 Dec. 2014
Totaal aantal bezoekers 19571